Monday 9 October 2017

Daglig High Low Ea Forex Trading


Utvikling av et system 20 Daglig høy lav trading. Submitted av Bruker den 20. oktober 2009 - 06 31.so nå vil jeg fortelle deg ideen om et forex trading system dette systemet er ikke bevist eller noe som dette, fordi jeg ikke har tid for dette håper jeg dere kan hjelpe meg, for å fullføre dette systemet, slik at vi alle kan bruke det. Kort info jeg må lage et system som kan være handel selv om du ikke har tid til forex trading. The System Så systemet er basert på handel med en ny høy eller en ny lav for dagen, for eksempel har du EUR USD. bare se på den høye en lav av dagens dag på kvelden. sett en markedsordre å KJØPE hvis den når HØYEN av dag LIMIT skal være 25 TRAILING-STOP 25.the same for SELL order. so hvis det når høy eller lavt tror jeg det meste av tiden vil kurset fortsette og lage en ny høy ordre lav for den nye dagen. Hvis ikke, og det returnerer etter 15 pips av en ny høy lav du bare få en negativ handel med 10 pips for eksempel. Jeg håper dere kan hjelpe meg med å utvikle dette systemet Kanskje det er bedre å sette opp LIMIT og TRAILING STOP til 20 eller 15 eller 10, fordi systemet ofte når forrige dag høyt lavt og faller tilbake. Vennligst hjelp og kommentar. Innlevert av Scott 8. januar 2010 - 23. 24.Gr8 ide men jeg kom over denne ideen for noen år siden, og da jeg begynte å sjekke 10 års historie og enn opprettet en kalkulator for å lage EA, men ikke var så lønnsom, vil hver 15. dag på et gjennomsnitt du finne et tap av uansett stoppgrense du satte og det vil ødelegge all din en ukes handel, enda noen dager fant jeg 0,6 og 7 pip betyr at det vil slå målet bare én side og den andre siden taper den enkle matte, fortjeneste tap, mitt forslag er glem dette ide og prøv å utvikle ny ide. Innlevert av Bruker 17. mai 2010 - 13 18.Jeg tror du må kombinere 2 system 1 - din forrige dag Low Hight og 2-shadow trader, det er sant at du må vente mislighold og en annen handel må være din, kanskje 2 eller flere handler vil være suksess Så vent vent handel og begynn igjen og igjen. Så bmitted av Bruker den 4. august 2010 - 04 41. Denne handelsmetoden er ikke ny og blir brukt av handelsfolk over hele verden. Det er unødvendig å si at det er en lønnsom handelsmetode. Som enhver annen handelsmetode vil dette systemet også medføre tap Nøkkelen til denne metoden er å plukke handler Du trenger ikke nødvendigvis å legge inn hver gang daglig høy lav krysses. For eksempel vær på vakt når du ser en innvendig bar eller et lite utvalg. Innlevert av Bruker den 4. mars 2011 - 08 20.Jeg kom over innlegget ditt i dag, jeg prøver det nå med noen få modifikasjoner vil komme tilbake til snart med flere innganger. Innlevert av Bruker den 23. mai 2011 - 05 33.Hvordan legger du på ventende ordrer på minst 10 pips over under Tidligere dager har jeg lagt merke til dette selv, og det har en tendens til å være ganske lønnsomt med JPY par. Nye artikler, systemer, strategier, anmeldelser, vurderinger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet, av sine partnere eller bidragsytere, er gitt som generell markedskom mentarisk og ikke utgjør investeringsrådgivning, vil ikke akseptere ansvar for tap eller skade, inkludert uten begrensning til tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Copyright 2017 Alle rettigheter forbeholdt. Risk Disclosure Trading forex på margin har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noe eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å miste. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Høy Lavindikator for MT4. Hvis du vil raskt finne et høyt lavpunkt i spesifisert t Imeframe da High Low Indicator for MT4 MetaTrader 4 er for deg. Noen ganger er det bra å finne High Low spots på diagrammet basert på PA Price Action Denne høye lavindikatoren for MT4 vil vise deg at du har flere måter å sette opp med denne indikator du kan velge Timer, 4 Timer, Daglig, Ukentlig og Månedlig Høy Lavposisjon Angi farger på den og Etiketter Tillegg til alt dette kan du angi hvordan du vil tegne High Low-linjen. Høye lavpunkter er vanligvis gode å ha en rask visning av høyt lav støtte, motstand linjer Noen ganger vil PA sprette fra da og andre ganger det er bra å spille breakout ut av disse linjene Men hvis du har sjanse til å ha MTF flere tidsrammer av High Low linjer på samme diagram, bør dette være en stor fordel for deg. Dette er de tilgjengelige innstillingene for High Low Indicator. H1 aktivere eller deaktivere Hourly High Low. ObjH1 Hvor mange barer i historien som skal brukes til Hourly High Low. H4 aktivere eller deaktivere 4 Timer Høy Lav. ObjH4 Hvor mange barer i Historie å bruke i 4 timer Høy Low. D1 aktivere eller deaktivere Daily High Low. ObjD1 Hvor mange barer i historien som skal brukes til Daily H L. W1 aktivere eller deaktivere Weekly High Low. ObjW1 Hvor mange barer i historien som skal brukes til Weekly H L. M1 aktivere eller deaktivere Monthly High Low. ObjM1 Hvor mange barer i historien som skal brukes til Månedlig høy Lav. Kolorer dette er bare en kommentar. Høyere farger for høy linje. BarsLå farge for lav linje.1 Aktiver Bar s Etikett med barer Index.2 Aktiver Bar s Etikett med barer Indeks og pris. H1posisjon hvis satt til True tegne linje kun på høyre side av diagrammet for timeliste. H4posisjon hvis satt til True tegne kun linje på høyre side av diagrammet for 4 timers diagram. D1posisjon hvis satt til True tegne linje kun på høyre side av diagram for Daglig diagram. W1Stilling hvis satt til True trekk bare linje på høyre side av diagrammet for Ukentlig kart. M1Stilling hvis satt til True tegne linje kun på høyre side av diagrammet for Månedlig diagram.10 19 KB 7647 nedlastinger. Hvordan installere Høy Lavindikator i MetaTrader 4 MT4.Download Copy Lagre MQ4 EX4-filen i dine C-programfiler MetaT rader 4 eksperter indikatorer mappe eller endre mappen til din installasjon noen ganger Forex megler navn. Restart din MetaTrader 4-programmet antas at det er nå åpent eller Start MetaTrader 4 søknaden. På venstre side, se etter Navigator vinduet og under kategorien Felles , se inn i Custom Indicators section. Locate indikatoren som du nettopp har lastet ned i mappen angitt i Trinn 1.Drag Klikk og dra indikatoren på diagrammet. Velg innstillingene dine og klikk OK. TADA og ferdig. Ikke vær skalldyr og del den på. Skriv inn Connect. Subscribe til vårt e-post nyhetsbrev for å motta oppdateringer og vennligst besøk oss på våre sosiale nettverk. Relaterte Posts. Breakout Panca Eagle Indicator for MT4.5 Responses til High Low Indicator for MT4.fendy 10. mars, 2014 på 08 44.Quentin 12 mai 2014 kl 20 35. Dette virker ikke Jeg mistenker at den trenger den medfølgende EX4 filen. PaulEamonn 23. juli 2014 kl. 15 44. Indien jeg ned lastet og satt på diagrammet mitt ser ikke ut noe som t han en på bildet. Jeg klikker på den riktige knappen eller får jeg feil fil. Fra 18. oktober 2014 kl 01 42. Hei det Re høy lavindikator for MT4.Vil virkelig elsker å få denne indikatoren går jeg har lastet ned det flere ganger og ingenting jeg gjør gjør det arbeid jeg har plassert i de riktige mappene, men når jeg drar det til diagrammet, skjer ingenting. Enhver som vet om en EA det er bare kjøper, selger en pause av den høye laven av den forrige linjen, som på daglige eller ukentlige diagrammer. Jeg antar at det må være noe der ute så enkelt som det, men jeg kunne ikke finne noen EA s på dette forumet eller på Strategy builders forum med denne ideen. Jeg gjorde noen manuell back testing på GBP USD ukentlig diagram går tilbake 3 år, og har et gjennomsnitt på 25 pips per handelsdag Det er etter spredning og 85 av hvert move. forexpipmaster Noen som vet om en EA det er bare kjøper, selger en pause av den høye laven av den forrige linjen, som på Daglige eller ukentlige diagrammer. Jeg antar at det må være noe der ute a s som det, men jeg kunne ikke finne noen EA s på dette forumet eller på Strategy builders forum med denne ideen. Jeg gjorde noen manuell tilbakestesting på GBP USD ukentlige diagrammet som går tilbake 3 år, og fikk et gjennomsnitt på 25 pips per handel dag Det er etter spredning og 85 av hvert trekk. Jeg møtte ikke EA som dette reglene. Det er noen EAer med lignende regler, men ikke det samme. Og interessant EAs er noe med pivot på H1 tidsramme her og her. Det ligner ikke. nøyaktig denne regelen. Jeg vet ikke om ukentlige og daglige diagrammer, men jeg er redd for at forskjellige meglere har forskjellig verdi for høyt lavt på en linje på H1 eller M30 for eksempel. Daglig Hei Lav. Ekspertrådgiveren plasserer ventende ordrer på en tidligere dag s Høye og lave priser TypeOrder-parameter definerer typen av ventende ordrer Hvis TypeOrder er satt til Stop BuyStop, er ordren plassert på en tidligere dag s Høy, mens SellStop-bestillingen er plassert på en tidligere dag s Lav Hvis TypeOrder er satt til Limit Limit-ordrer er plassert på High SellLimit og Low BuyLimit priser Når en av de pågående ordrene utløses, slettes den motsatte. Ubrukte bestillinger fjernes innen en dag om dagen. Hvis EA får lov til å jobbe denne uken, blir nye ventende bestillinger plassert til nye høye og lave priser. TypeOrder - ventende ordre type. Lots - fast lot. StopLoss - stopp tap nivå i points. TakeProfit - ta overskudd nivå i points. Monday - hvis sant EA har lov til å handle på denne dagen i uken. Tirsdag - hvis sant EA har lov til å handle på denne dagen i uken. Onsdag - om sant EA har lov til å handle på denne dagen i uken. Torsdag - hvis sant, EA har lov til å handle på denne dagen i uken. Fredag ​​- hvis sant EA har lov til å handle på denne dagen i uken. BreakevenDeals - hvis ekte handler flyttes til breakeven. BreakevenStart - minimum antall poeng passert av prisen for å flytte en posisjon til breakeven. BreakevenStep - minimum fortjeneste i poeng for å flytte til breakeven. Trailing - punktbasert trailing hvis satt til true. TrailingStart - mini mum antall poeng gått fra ordren åpen pris for trailing. TrailingStop - antall poeng å starte trailing stop. TrailingStep - trailing stop step. Magic - magic number. ShowInfo - skjul skjul informasjon om trading. TextColor - vist datafarge .

No comments:

Post a Comment